Altibox

Altibox har de mest fornøyde kundene.

For andre året på rad kommer Altibox suverent best ut i EPSI Norways kundetilfredshetsundersøkelse både innen bredbånd og digital-tv. Altibox skiller seg klart ut blant aktørene, og har de mest fornøyde og lojale kundene.Vi jobber iherdig hver eneste dag for å forenkle og gjøre kundens teknologihverdag bedre, og vi er strålende fornøyde over å ha de absolutt mest fornøyde kundene for andre året på rad. Resultatene av denne undersøkelsen er en bekreftelse på at vi lykkes i det vi gjør, sier Jan Håland, divisjonssjef bredbånd i Haugaland Kraft.

I undersøkelsen scorer Altibox over 70 på en skala fra 0-100 for hvor fornøyde bredbåndskunder selskapet har. Videre viser EPSI-funnene at Altibox har de klart mest lojale kundene, med en score som kan betegnes som svært høy. Blant digital tv-leverandørene skiller Altibox seg klart ut med tanke på tilfredshet og lojalitet, og Altibox leverer vesentlig bedre produkt- og servicekvalitet enn sine konkurrenter.

Produktene våre har gang etter gang blitt kåret til best i test, og mye av grunnen ligger i at de er basert på den desidert mest fremtidsrettede teknologien, legger Håland til.

Undersøkelsen viser at Altibox har ytterligere styrket sin posisjon som det selskapet med mest fornøyde kunder siden i fjor, mens andre konkurrenter har gått tilbake.

Den største utfordringen med gode resultater er å ikke bli hvilende på laurbærene. Det har vi ingen planer om, derimot har vi klare mål om å bli enda bedre i 2012 enn vi var i 2011, avslutter Jan Håland.